Aby lepiej dawać sobie radę w działaniu… Sprawy zawodowe, rozwijanie firmy i kariery, wizerunek profesjonalny, efektywny marketing i współpraca z Klientem.
Kobieta w pracy, czyli jak jak radzić sobie w męskim świecie…
Coraz więcej kobiet w Polsce pracuje i zaczyna doceniać swoją pracę także jako obszar związany z samorealizacją czy satysfakcją życiową. Kobiety stosunkowo niedawno poszły do pracy – w przeszłości wykonywanie jakiejkolwiek profesji zwyczajowo było domeną wyłącznie mężczyzn. Jak wiemy, istnieje sporo różnic między kobietami a mężczyznami, widocznych także w miejscu pracy. Mają one swoje przyczyny [...]
Jak rozpoznać dobre szkolenie – krótki instruktaż dla uczestników
O szkoleniowej rzeczywistości w Polsce Na polskim rynku działa prawie 7 tys. instytucji szkoleniowych; ponad 1,2 tys. z nich ma w swojej ofercie szkolenia dotowane przez UE, a kilkaset korzysta wyłącznie z unijnych dotacji. Pomimo oszczędności wynikających z kryzysu, rok 2010 był dla rynku szkoleniowego niezwykle udany – firmy szkoleniowe zostały zasilone kilkoma miliardami złotych [...]
Citysumers, czyli zakupy w mieście. Psychologia miejskiego konsumenta.
Urbanizacja to jeden z silniejszych trendów przyszłości – szacuje się, że każdego dnia niemal 180 tysięcy ludzi przeprowadza się do dużych miast i metropolii; do 2050 roku w miastach ma żyć aż 70% populacji Ziemi. Właśnie w związku z tempem rozwoju i specyficznym klimatem dużych miast, ich obywatele mają jakoby różnić się od reszty [...]
Praca w marketingu …
Praca w marketingu jest trudna, bo (jak niemal na wszystkim w naszym kraju!), na marketingu zna się każdy (bez względu na wykształcenie, doświadczenie i specjalizację), wobec czego każdy czuje się wręcz zobowiązany do odpowiednich, protekcjonalnych pouczeń, wskazówek i instrukcji w tym zakresie. Jakkolwiek „świeże spojrzenie” byłoby cenne dla doświadczonego marketingowca, smutna (a raczej irytująca) [...]