Praca

Praca2018-07-31T11:32:37+00:00

Aby lepiej radzić sobie w pracy… Sprawy zawodowe, rozwijanie firmy i kariery, wizerunek profesjonalisty i marka osobista,
efektywny marketing i współpraca z Klientem.

Spokój w biznesie jest potrzebny!

Nieodmiennie uderza mnie to, ile jest w nas sprzeczności - także jeśli chodzi o pracę. Dla przykładu: menedżerowie chcą mieć zaangażowane, proaktywne zespoły i ludzi, którzy po prostu dobrze wykonują swoją robotę bez jakiejś specjalnej kontroli, natomiast zazwyczaj robią wszystko, aby właściwie do tego nie dopuścić. Podobnie jest ze spokojem - większość ludzi marzy o spokojnej, a przy tym [...]

3 sierpnia, 2016|0 Comments

Coach Cię nie skołczuje, czyli coaching FAQ

O co najczęściej pytają Klienci. Wnioski i refleksje po roku pracy coacha. Jak wygląda sesja coachingowa? Coaching to forma rozmowy,  w której głownie padają pytania coacha i Twoje odpowiedzi. Nie odpowiadasz coachowi – na te pytania odpowiadasz sobie…. Rozmowa zaczyna się od ustalenia Twoich celów – czyli tego, co chciałbyś osiągnąć. Częściej jednak [...]

8 sierpnia, 2014|0 Comments

BSOLUTIONS na Targach Rozwoju i Pracy ps!kariera

Z przyjemnością przyjęłam zaproszenie Polskiego Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Psychologii w Poznaniu we współpracy z Biurem Karier UAM do udziału w II Wielkopolskich Targach Rozwoju i Pracy  ps!kariera na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W ramach Targów wezmę udział w panelu dyskusyjnym na temat współczesnego rynku pracy, możliwości zdobywania doświadczeń [...]

12 kwietnia, 2013|0 Comments

(Nie) wszystko jest na sprzedaż, czyli z pamiętnika wkurzonego klienta

“Skuteczna sprzedaż to nie mecz piłki nożnej, na którym wszyscy biegają, albo mecz bokserski czy wyścig F1. To zbyt kosztowne. Skuteczna sprzedaż jest jak gra w golfa. Tak naprawdę spędzasz miło godziny, w trakcie których tylko przez 5 minut uderzasz piłkę – skupiasz się maksymalnie, żeby zrobić to jak najlepiej.” (Rafał Mróz, „Poznaj 6 [...]

28 lutego, 2013|0 Comments

Reklama dźwignią…właściwie, czego?

Wszechobecna reklama stała się częścią kultury masowej. Zamiast jednak mówić o niej jak o formie sztuki,  u nas częściej traktuje się ją jako nachalną komunikację rynkową, odbieraną niczym nieudolne próby zwrócenia naszej uwagi i przekonania nas do czegoś, czym zazwyczaj jesteśmy średnio zainteresowani… Pomimo znaczącego wpływu reklamy na nasze decyzje zakupowe, Polacy reklam nie [...]

5 czerwca, 2012|0 Comments

Czy mężczyźni robią zakupy na Marsie, a kobiety na Wenus?

Kobiety i mężczyźni – jak wiemy z życiowego doświadczenia – funkcjonują nieco inaczej. Także na zakupach… Ze względu na te fascynujące różnice, nawet naukowcy i badacze rynkowi zajęli się obserwacją także i tego zjawiska – oto parę najciekawszych, ogólnych wniosków. Facet woli konkrety Kupujący mężczyźni są o wiele bardziej zdecydowani i chcą po prostu zaspokoić czy [...]

11 maja, 2012|0 Comments