Blog

Blog2018-08-13T19:56:22+01:00

Coach Cię nie skołczuje, czyli coaching FAQ

O co najczęściej pytają Klienci. Wnioski i refleksje po roku pracy coacha. Jak wygląda sesja coachingowa? Coaching to forma rozmowy,  w której głownie padają pytania coacha i Twoje odpowiedzi. Nie odpowiadasz coachowi – na te pytania odpowiadasz sobie…. Rozmowa zaczyna się od ustalenia Twoich celów – czyli tego, co chciałbyś osiągnąć. Częściej jednak [...]

8 sierpnia, 2014|

(Nie) wszystko jest na sprzedaż, czyli z pamiętnika wkurzonego klienta

“Skuteczna sprzedaż to nie mecz piłki nożnej, na którym wszyscy biegają, albo mecz bokserski czy wyścig F1. To zbyt kosztowne. Skuteczna sprzedaż jest jak gra w golfa. Tak naprawdę spędzasz miło godziny, w trakcie których tylko przez 5 minut uderzasz piłkę – skupiasz się maksymalnie, żeby zrobić to jak najlepiej.” (Rafał Mróz, „Poznaj 6 [...]

28 lutego, 2013|

Psychologia niejedno ma imię – topowe zawody „speców od ludzi”

Mój kolejny wpis (już po raz kolejny!) inspiruje tzw. „samo życie” – najróżniejsze tematy, podsuwane mi przez co bardziej dociekliwych, bliższych i dalszych znajomych (którym bardzo dziękuję za wszelkie pomysły). Ostatnio zwrócono moją uwagę na popularność różnego rodzaju psychologicznych, terapeutycznych lub psychiatrycznych anty-nurtów; które ja – jako zwolenniczka akademickiego podejścia naukowego oraz zaangażowanej, solidnej praktyki [...]

1 października, 2012|

Być księżniczką?

Ze względu na okres wakacyjny i moje rozprężenie urlopowe, postanowiłam od nieco innej strony podejść do jakiegoś blogowego tematu (pomimo wielu „poważnych”, „branżowych” pomysłów, które domagają się ode mnie blogowej realizacji…). W związku z tym, na samym początku, chciałabym się Wam zwierzyć, moi drodzy Czytelnicy, że bardzo lubię bajki; zwłaszcza te wszystkie nowoczesne, animowane [...]

4 sierpnia, 2012|

Reklama dźwignią…właściwie, czego?

Wszechobecna reklama stała się częścią kultury masowej. Zamiast jednak mówić o niej jak o formie sztuki,  u nas częściej traktuje się ją jako nachalną komunikację rynkową, odbieraną niczym nieudolne próby zwrócenia naszej uwagi i przekonania nas do czegoś, czym zazwyczaj jesteśmy średnio zainteresowani… Pomimo znaczącego wpływu reklamy na nasze decyzje zakupowe, Polacy reklam nie [...]

5 czerwca, 2012|

Czy mężczyźni robią zakupy na Marsie, a kobiety na Wenus?

Kobiety i mężczyźni – jak wiemy z życiowego doświadczenia – funkcjonują nieco inaczej. Także na zakupach… Ze względu na te fascynujące różnice, nawet naukowcy i badacze rynkowi zajęli się obserwacją także i tego zjawiska – oto parę najciekawszych, ogólnych wniosków. Facet woli konkrety Kupujący mężczyźni są o wiele bardziej zdecydowani i chcą po prostu zaspokoić czy [...]

11 maja, 2012|